Opis forum
Administrator
zaczynaj
Dobrze, zacznę lenie patentowane!
Zacznę od CZEŚĆ!
Ogólnie wszyscy mnie znają pod nickiem: Mageart, ale nie mam nic przeciwko by pozostało jak na początku "Margaryna" . Ogólnie mam na imię Artur.
Wiadomo jak każdy tutaj lubię grać w CoD'a, ale to jest raczej hobby głównie bardziej na okres zimowy gdzie się nie da nigdzie wyjść. Mam już sporo doświadczenia bo gram od 5 lat z przerwami oczywiście, ale to myślę jak każdy. Przygodę z grą zaczynałem od Playstation grając w mw2 najpierw wszystkie tryby trudności w single player potem zdobywałem tzw pucharki i medale (opcja dostępna na plejce) Potem z nudów przestawiłem się na tryb online. Stwierdziłem, że skoro przechodzę już grę na najwyższym dostępnym poziomie trudności to nie będę miał problemów z grą z innymi graczami bo będę całkiem dobry... Taa jasne, to dostałem małe zdziwko ja otrzymałem niezły wpie*** podczas potyczki. No i potem nie mogąc grać na ps3 wskoczyłem na kompa i nie żałuje, jakoś lepiej mi się gra.
Dołączyłem też do klanu ze względu na możliwość gry w jakimś teamie bo znudziło mi się grenie samemu i jak do tej pory jestem zadowolony z tej decyzji co prawda musimy "reaktywować" klan ale to nie problem kwestia czasu i chęci. To na razie wszystko może coś potem dodam z innego tematu ;D
Administrator
Witam
mam na imie Piotr jestem z łowicza.Moja przygoda z cod'4 zaczela sie od zakupienia notebooka i w sumie pierwsza gre jaka na nim mialem to byl cod'4 zakupiony od kumpla z roboty...koles lubil komputery i bardzo ja polecał...W ten oto sposob gram juz w cod'4 jakies 3,5-4 lata od momentu zainstalowania nie widzialem juz dla siebie lepszej strzelanki...gram rowniez w battlefield bad company2,w sumie sporo w nia gram.
Miałem przyjemnosc dołaczyc kiedys do starego PGB za czsow czuczka i starej ekipy gdzie wymiatalismy...
potem w sumie załozylem z irolem i insektem S.W.A.T klan moze nie trzymał sie długo ale za to było pierwszorzednie